Portal

Inwestycja w sprzęt z logo nadgryzionego jabłka wymaga zaangażowania dużej ilości środków finansowych. Nie każda firma może sobie pozwolić na zakup za gotówkę, dlatego dystrybutorzy urządzeń Apple przygotowali specjalne oferty, pozwalające na rozłożenie spłaty na raty w ramach kredytu lub leasingu.

  1. Leasing sprzętu od Apple
  2. Klasyczne raty

Zakupy niezbędnej infrastruktury do firmy rzadko obejmuje jeden komputer czy smartfon. Inwestycja zwykle dotyczy kilku urządzeń, dlatego rozłożenie płatności na raty lub objęcie sprzętu leasingiem, oferowane przez sklepy takie jak sklep Lantre, stanowi dla przedsiębiorców korzystnie finansowo rozwiązanie.

Leasing sprzętu od Apple 

Ekosystem, jaki tworzą urządzenia marki Apple, daje przedsiębiorcom nowe możliwości rozwoju, szybszego działania czy lepszej obsługi klientów. Właśnie dlatego właściciele firm tak chętnie decydują się Lantre leasing, czyli rozwiązanie, które pozwala nabyć sprzęt Apple, rozkładając płatność za niego na wygodne raty. Przedsiębiorcy mogą wybrać pomiędzy leasingiem operacyjnym a pożyczką leasingową.


W pierwszym przypadku, zakupiony sprzęt w czasie trwania umowy leasingowej pozostaje własnością leasingodawcy, natomiast firma będąca leasingobiorcą może z niego korzystać, płacąc miesięczne raty wynikające z umowy. Każda rata stanowi koszt uzyskania przychodu, a naliczony od niej VAT przedsiębiorca może odliczyć. W przypadku pożyczki leasingowej, właścicielem sprzętu jest przedsiębiorca i to on dokonuje odpisów amortyzacyjnych, a spłacane leasingodawcy raty nie stanowią kosztu uzyskania przychodu.

Klasyczne raty

Zakup sprzętu Apple na raty jest dostępny nie tylko dla przedsiębiorców, ale również klientów indywidualnych. To wygodna opcja, która pozwala nabyć sprzęt i korzystać z niego od razu po zakupie, nie obciążając jednocześnie domowego lub firmowego budżetu zbyt dużym wydatkiem.


Oferowane przez Lantre raty każdy klient może dostosować do własnych możliwości finansowych. Wystarczy złożyć prosty wniosek kredytowy do banku bezpośrednio przez stronę sprzedawcy, a następnie poczekać na kontakt przedstawiciela kredytodawcy. Po spełnieniu wszystkich formalności i uruchomieniu kredytu, można odebrać sprzęt od dostawcy. Dzięki rozłożeniu płatności na raty, przedsiębiorca od razu po zakupie staje się właścicielem sprzętu i może dokonywać odpisów amortyzacyjnych lub jednorazowo zaliczyć jego wartość do kosztów uzyskania przychodu, zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym. Dodatkowym atutem jest możliwość przeprowadzenia całej procedury online, bez konieczności wizyty w banku.

Reklama
null