Portal

Kiedy ostatni raz odwiedziłeś drugą stronę wyszukiwań w Google? Standardowy użytkownik przegląda jedynie kilka pierwszych tytułów i wybiera ten, który go najbardziej zainteresuje. Jeśli zdarza Ci się zajrzeć na drugą stronę wyników, to jesteś naprawdę wyjątkowy. Robi to jedynie 0,78% internautów. Cała reszta, czyli 99,22% użytkowników nigdy nie dotrze na drugą stronę. To grupa, która woli wpisać nowe zapytanie w wyszukiwarkę niż doszukiwać się odpowiedzi na kolejnych stronach wyników. To do tej grupy musisz dotrzeć, jeśli chcesz podnieść sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Kluczowe do tego będzie pozycjonowanie strony internetowej. Jedynie dzięki odpowiednim działaniom Twoja strona może znaleźć się w części odwiedzanej przez ponad 99% internautów. W dzisiejszym artykule dowiesz się, jak profesjonalna agencja SEO Lublin sprawi, że Twoją stronę zacznie odwiedzać znacznie więcej potencjalnych klientów. Poznasz 3 sposoby, dzięki którym pojawisz się na pierwszej stronie wyszukiwań i sprzedaż w Twoim sklepie natychmiastowo wzrośnie. Zapraszamy!

1. Pozycjonowanie stron internetowych od zera, czyli audyt SEO

Audyt dotychczasowych działań to podstawa przy pozycjonowaniu stron internetowych. Kompleksowy audyt SEO obejmuje badanie słów kluczowych, optymalizacji strony i działań z obszaru link buildingu. W taki sam sposób zweryfikowana zostanie również Twoja konkurencja, którą chcesz wyprzedzić w przeglądarkowych wynikach. Dzięki przeprowadzonemu audytowi agencja SEO Lublin zyska rozeznanie, które jest niezbędne przy walce o pozycję w przeglądarce. Mimo tego wciąż zdarza się, że przedsiębiorcy nie widzą sensu w robieniu audytu i oczekują natychmiastowego przejścia do działania. Zastosowanie takiej wskazówki to pewna porażka w procesie pozycjonowania stron. Każdy z elementów audytu jest potrzebny przed przystąpieniem do działania, jeśli chcesz pojawić się na wysokich pozycjach w przeglądarce. Przekonasz się o tym, kiedy nieco dokładniej poznasz temat audytu.


Pozycjonowanie stron – czy to pozycjonowanie lokalne, czy na szerszym obszarze – wymaga przeprowadzenia audytu, bo to on będzie określał kolejne kroki w walce o skuteczne pozycjonowanie stron. Bez audytu trzeba działać na "czuja", a to rzadko przynosi pożądane rezultaty ze względu na niesamowitą konkurencję. 3 filary audytu, czyli słowa kluczowe, optymalizacja i link building to najważniejsze tematy przy pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google. Jeśli rozpocząłbyś pozycjonowanie strony internetowej Lublin bez zbadania słów kluczowych, to najprawdopodobniej wybrałbyś maksymalnie konkurencyjne frazy, o których na starcie pozycjonowania możesz pomarzyć. Ale przekonany, że dana pula słów kluczowych jest najlepszym wyborem na pozycjonowanie stron Lublin, zaczniesz optymalizować stronę i prowadzić działania link buildingowe zgodnie z tymi błędnymi założeniami. Skutek będzie taki, że stracisz mnóstwo czasu, nerwów i pieniędzy. A przecież miałeś zyskiwać dzięki wysokim pozycjom w przeglądarce.


Dlatego każda renomowana agencja oferująca pozycjonowanie stron w Lublinie, taka jak SEMhub, rozpocznie działania od solidnego audytu. Dopiero po nim zacznie się właściwe pozycjonowanie Twojej strony internetowej, które będzie się opierało przede wszystkim na 2 poniższych elementach.

2. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych to optymalizacja witryny i nie tylko

Po przeprowadzonym audycie specjalista wie, w jaki sposób zoptymalizować Twoją stronę internetową i wie, jak poprowadzić content marketing, żeby te dwa elementy zapewniły świetne rezultaty. Optymalizacja strony natychmiastowo poprawi widoczność witryny. W ramach optymalizacji agencja dostosuje Twoją stronę pod obecne wymagania wyszukiwarki Google, zmodyfikuje treści, poprawi responsywność Twojej strony i linkowanie wewnętrzne. Taki zestaw działań sprawi, że Google zacznie dostrzegać Twoją stronę jako kandydata do wysokich pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania i nie tylko. W optymistycznym scenariuszu Twoja strona pojawi się na pierwszej stronie Google po samej optymalizacji. Wszystko zależy od branży i konkurencji, z którą mierzysz się w przeglądarce. Zazwyczaj konkurenci obecni na pierwszych wynikach wyszukiwania nie odpuszczają tak łatwo. Wtedy konieczne jest zastosowanie 3 sposobu na skuteczne pozycjonowanie stron WWW, przy którym znów przyda się audyt przeprowadzony w kroku numer 1.

3. Pozycjonowanie stron WWW to również zdobywanie wartościowych linków, które podniosą pozycję Twojej strony

Pozycjonowanie Lublin wymaga zazwyczaj czegoś więcej niż kompleksowa optymalizacja witryny. To dlatego, że pozycjonowanie stron internetowych Lublin to coś, gdzie jest kasa do zgarnięcia. Każda pozycja w wynikach Google wyżej to potencjalnie większy zysk. A im potencjalnie większy zysk, tym trudniej na rynku SEO w Lublinie. W efekcie konieczne jest korzystanie z pomocy serwisów, które mają autorytet w Google. Kiedy na takich stronach pojawią się odnośnik do Twojej witryny, Google zacznie promować Cię w przeglądarce jako branżowy autorytet. Problem jest taki, że Twoja konkurencja znajdująca się na wysokich pozycjach zapewne już ma swoje odnośniki na takich stronach. Dlatego na początek będziesz musiał nadrobić zaległości. Dopiero po zdobyciu wartościowych linków, posiadanych również przez Twoją konkurencję, możesz rozpocząć kampanię link buildingową mającą na celu przebicie konkurentów w Google.

Podsumowanie

Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania Google wymaga dokładnego planu działania. Jeśli będziesz działał spontanicznie, to stracisz jedynie czas i pieniądze. Pamiętaj o tej kolejności. Najpierw audyt, który umożliwi Ci wyznaczenie celów. Następnie kompleksowa optymalizacja zapewniająca dobre wejście w rynek i perspektywę na pozytywne rezultaty. Na koniec zdobywanie wartościowych linków i wspinaczka po coraz wyższych pozycjach w Google. Jeśli nie masz czasu na zajmowanie się pozycjonowaniem i wolałbyś, żeby robili to za Ciebie profesjonaliści, to zapoznaj się z ofertą agencji SEO Lublin SEMhub. Znajdziesz tam specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, którzy dostarczą Ci konkretne rezultaty w postaci wysokiej sprzedaży i rozwoju biznesu. Sprawdź sam!

Reklama
null