Dzięki przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni i pozyskaniu nowych, unikalnych najemców handlowych, rozrywkowych oraz gastronomicznych Blue City stało się jedynym w kraju centrum z tak bogatą i różnorodną ofertą handlowo-gastronomiczno-rozrywkową.
Oferta handlowo-usługowa coraz rzadziej stanowi wyróżnik centrów handlowych, które ze względu na ograniczoną liczbę marek, mają bardzo podobną kompozycję najemców. Dlatego o wyjątkowości centrum coraz częściej decyduje to, jaką ofertę spędzania wolnego czasu proponuje swoim klientom.
Aby dostosować się do nowych wyzwań rynkowych, Blue City zainwestowało w przebudowę prawie 22 tys. mkw. powierzchni, aby na trzech najwyższych poziomach skoncentrować ofertę rozrywkową i gastronomiczną, dostępną dla klientów również w niedziele z ograniczeniami handlu. Obecnie budynek Blue City ma ogółem około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, a całkowita powierzchnia najmu centrum wynosi około 69 tysięcy metrów kwadratowych.
- Żadne inne centrum handlowe w kraju nie podjęło się takiego wyzwania i nie dokonało tak dużych zmian. Dziś Blue City jest zupełnie nowym obiektem z ofertą „all inclusive”, miejscem, w którym można zrobić zakupy, zjeść w restauracjach, przyprowadzić dzieci do kina i sali zabaw, pójść na zajęcia fitness lub spędzić czas ze znajomymi korzystając z jednej z wielu atrakcji rozrywkowych – mówi Yoram Reshef, Dyrektor Generalny Centrum Handlowego Blue City.
Centrum pełne rozrywki
O odmienionym Blue City informuje najnowsza kampania reklamowa centrum „FUNTASTIC Blue City”, która jest zaproszeniem do nowoczesnego i jedynego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku i jednego
z pierwszych na świecie konceptu sklepu IKEA.
Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.
- Zmieniliśmy również język komunikacji, akcentując korzyści, jakie będą mieli klienci
z odwiedzania naszego centrum, które jest otwarte w każdą niedzielę. Zamiast mówić niedziele handlowe i niehandlowe, określamy je jako niedziele zakupowe i niedziele rozrywkowe. Wkrótce ruszy strona internetowa centrum, którą wzbogaciliśmy o zgodne z najnowszymi trendami funkcjonalności – informuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.
Ośrodek życia społecznego
Blue City jest jednym z liderów oferty rozrywkowo-rekreacyjnej w Polsce. W centrum odbywa się nawet 70 wydarzeń rocznie – m.in. kiermasze, targi, wystawy, promocje, akcje charytatywne, imprezy muzyczne, taneczne i sportowe, przedstawienia i koncerty. Wiele z nich ma charakter cykliczny, a duża ich część jest skierowana do rodzin z dziećmi, które cenią je za wysoką jakość i walory edukacyjne. Organizowaniu specjalnych wydarzeń sprzyja architektura centrum – przestronny plac z fontanną, który znajduje się na poziomie -1 Centrum.
Centra handlowe coraz częściej również organizują wystawy, instalacje artystyczne czy warsztaty związane z kulturą, umożliwiając klientom kontakt ze sztuką. W trend ten wpisuje się również Blue City, które zainstalowało w Food Courcie dwie wiszące rzeźby Jerzego Kędziory.
Nie spoczywa na laurach
W 2019 roku Blue City nie zamierza zwolnić tempa. Planuje odświeżyć parkingi i toalety oraz wymienić oświetlenie. Chce również rozszerzać ofertę gastronomiczną. Wkrótce w centrum pojawi się nowa restauracja.
Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem zostanie dokończona rozbudowa dekoracji świątecznej, której główną część zrealizowano w 2018 r. Dekoracja przedstawia historię przygotowywania ozdób świątecznych przez grupę skrzatów, które poruszają się dzięki wbudowanym mechanizmom.
- Będziemy nadal organizować i promować imprezy, z których Blue City słynie. Liczymy, że ich ciekawa tematyka przyciągnie klientów, którzy z przyjemnością zjedzą u nas również posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki - mówi Yoram Reshef i dodaje: -
Wierzymy w coraz większą rolę unikalnych miejsc, które zdobywają sympatię i lojalność klientów nie tylko z okolicy, ale również innych rejonów miasta. Takim miejscem jest Blue City.
Nowości w Blue City:
• W lutym br. swoją działalność w Blue City rozpoczęło pierwsze w Warszawie kino sieci Helios. W 8 kameralnych salach, na komfortowych fotelach znajdują się miejsca dla ponad 860 widzów. Jako pierwsze w Polsce, kino Helios w Blue City oferuje projekcje w innowacyjnej technologii laserowej Christie RealLaser™. Multipleks jest wyposażony w wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający, dźwięk cyfrowy Dolby Atmos, rozdzielczość obrazu Christie 4K oraz technologię DepthQ 3D. W kinie znajdują się trzy sale Helios Dream, które zostały wyposażone w fotele z elektryczną regulacją oparcia i podnóżka.
W oczekiwaniu na projekcje kinomani mogą napić się kawy i spróbować deserów w kawiarni Helios Café, a podczas seansów raczyć się przekąskami i napojami z baru kinowego.