Nowoczesna promocja bez gadżetów firmowych? Dziś to niemal niemożliwe. Niewielkie akcesoria – zarówno te wręczane podczas targów branżowych czy dużych eventów, jak i przekazywane podczas spotkań biznesowych – skutecznie wzmacniają wizerunek firmy. Pytanie jednak: na jakie się zdecydować? Jeśli nie jesteś pewien, podpowiedzią mogą być dla Ciebie wybory innych klientów. Oto więc przegląd najpopularniejszych gadżetów firmowych w tym roku.
Gama gadżetów firmowych zmienia się z roku na rok – wraz z rozwojem nowych możliwości produkcji i zadruku, najlepsi wytwórcy takich akcesoriów rozszerzają swoją ofertę. Są jednak rozwiązania, które cieszą się nieustanną popularnością. – Obserwując zamówienia w pierwszym kwartale 2019 roku, można wyraźnie wskazać trend w preferencjach zamawiających gadżety reklamowe. Do najpopularniejszych można zaliczyć długopisy, głównie plastikowe, notesy papierowe, antystresy, a także kubki ceramiczne – mówi Paweł Frieske z opengift.pl.
Dlaczego to właśnie one są tak popularne i w jaki sposób je wykorzystać? Oto kilka inspiracji.
Długopisy reklamowe to jeden z najdłużej funkcjonujących na rynku gadżetów reklamowych. Pierwsze pojawiły się już dekady temu. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Długopisy są:
Co ważne, można wybrać zarówno bardzo niedrogie długopisy plastikowe, jak i te bardziej eleganckie, metalowe oraz – coraz popularniejsze – biodegradowalne.
Notesy cieszą się popularnością z podobnych powodów co długopisy. Kilka kartek papieru na notatki zawsze warto mieć pod ręką. Na notesie łatwo zaś nadrukować logo firmy oraz wiele dodatkowych informacji, a sam proces produkcji jest prosty i niedrogi.
Notesy mogą również przybrać zróżnicowaną formę – od prostej kostki z karteczkami typu post-it, aż po eleganckie małe „książeczki” w stylowej oprawie. Ich rodzaj możesz więc dopasować do planowanej kampanii – zarówno do masowego rozdawania, jak i wręczania wybranej grupie użytkowników.
Stres jest jednym z największych problemów w nowoczesnym świecie. Można go jednak prosto rozładować z pomocą niewielkich przedmiotów, które pozwalają „zająć ręce”. To np. piłki antystresowe (do gniecenia) czy eleganckie chińskie, antystresowe kule. Na takich gadżetach, które mogą przybrać tematyczny kształt (np. ciężarówki – dla firmy logistycznej czy kuli ziemskiej dla biura podróży), można z łatwością umieścić logo firmy.
Kolejny gadżet z gatunku tych, które na pewno będą intensywnie wykorzystywane. Dziś można je zdobić
nadrukami reklamowymi na wiele sposobów – ciekawą techniką jest wykonywanie nadruku wewnątrz. Wówczas przyciąga on uwagę jeszcze bardziej, a przy okazji pozostaje dyskretny.
To oczywiście tylko kilka przykładów gadżetów reklamowych, które są obecnie popularne. W ofercie dobrych producentów znajdziesz również między innymi atrakcyjne akcesoria elektroniczne, smycze reklamowe, gadżety dla majsterkowicza, a nawet kosmetyki reklamowe. Wybierz więc takie rozwiązania, które najlepiej odpowiadają
strategii Twojego biznesu.